Пошуковий запит: (<.>A=Богів Е$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Богів Е. І. Формування професійної комунікативної компетенції у студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Е. І. Богів // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_9
|
2. |
Богів Е. І. Неформальна освіта дорослих в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Е. І. Богів // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 2. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_2_5
|
3. |
Богів Е. Рольова гра як засіб пізнавальної діяльності на уроках німецької мови професійного спрямування у вищих закладах освіти [Електронний ресурс] / Е. Богів, М. Кабаці // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 147. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_147_40
|
4. |
Богів Е. І. Діяльність народних університетів ФРН в істориічній ретроспективі [Електронний ресурс] / Е. І. Богів // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_1_4
|
5. |
Богів Е. І. Суспільно-соціальна функція народних університетів у системі неформальної освіти дорослих Німеччини [Електронний ресурс] / Е. І. Богів // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_2_8
|
6. |
Богів Е. Теоретичні підходи до освіти дорослих у системі неперервної освіти Німеччини [Електронний ресурс] / Е. Богів // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_33 Проаналізовано теоретичні підходи, що обгрунтовують становлення й розвиток освіти дорослих як складової неперервної освіти Німеччини. Виокремлено такі підходи як історично-теоретичний, соціальна інтеграція через робочі товариства, культурні та соціалізуючо-теоретичні підходи до освіти дорослих, наукові теорії освітніх концепцій та практично-іманентні теоретичні підходи. Представлено анализ теоретических подходов, обосновывающих становление и развитие образования взрослых как составной непрерывного образования Германии. Выделено такие подходы как исторически теоретический, социальная интеграция через рабочие общества, культурные и социализирующую-теоретические подходы к образованию взрослых, научные теории образовательных концепций и практически имманентные теоретические подходы.Presented analysis of theoretical approaches, justifying the establishment and development of adult education as part of continuing education in Germany. Allocated such approaches as historically theoretical, social integration through the working of society, culture and socialization-theoretical approaches to adult learning, scientific theory and practical educational concepts inherent theoretical approaches.
|
7. |
Біда О. А. Теоретичні аспекти вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі в Україні [Електронний ресурс] / О. А. Біда, Т. П. Кучай, О. В. Сироєжко, Е. І. Богів // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 3. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_3_3
|